Actueel


Smeulende sigaret wordt vrouw fataal

De Standaard Online - zaterdag 06 maart 2010


In Aalst is vrijdagnacht een 59-jarige vrouw omgekomen in een brand in een appartement. De oorzaak van die brand was een nog smeulende sigaret.

De brand ontstond omstreeks 1.30 uur vrijdagnacht in het twee verdiepingen tellende gebouw aan de Sint-Annalaan in Aalst.

De brandweer vond na acht minuten het lichaam van het slachtoffer op de eerste verdieping.

De brandweer had de brand heel snel geblust en de schade in het gebouw bleef beperkt. Het vuur ontstond in de slaapkamer van de overleden vrouw.

Volgens de aangestelde deskundigen is de brand een ongeluk. De vrouw zou met een sigaret in bed in slaap gevallen zijn.

<< back